Leta i den här bloggen

fredag 30 april 2010

Valborg = utgång

Godmorgon, godmiddag, godkväll. :) jag gillar inte riktigt robin och oskar för tillfället faktiskt. För när dom hade håltimme så kom dom och väckte mig och emma. Inte helt okej! Somnade runt halv 2 inatt kanske, vaknade halv 8 då robin skulle upp. Sen låg jag och emma och lyssna på när robin duscha och visslade. Det var lite kul att höra faktiskt. ;) men iaf, somnade om runt halv 9 kanske och dom kommer kvart över och väcker oss! Usch, fy och blä. Sen när jag väl lyckas somna om så är emma pigg och väcker mig, suck. ;) men iaf. Då var det jag som klev upp och tvinga upp emma . För jag ville på affären och köpa mat. Och vet ni vad det gör när vi kommer ut?! SNÖAR! Ja, det är faktiskt jätte mycket snö kvar här. :o tycker inte riktigt om det tror jag, men jag får överleva ändå. ;) fick iallafall min frukost och sen en duscha. Fy vad skönt det var! :o känner sig fräsch igen. :D ska ta och fixa håret snart. Sen lär nog robin komma snart också. :) så ikväll blir det pizza, sen utgång med majbrasa. :D får se vart vi kommer spendera kvällen men det blir nog kul ändå. :D

Hörs något imorgon. :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar