Leta i den här bloggen

tisdag 6 april 2010

Tisdag

Idag var det photoshoot på turkos, det var en jätte gullig tjej som heter Isabell som var behandlingsmodellen, stackars pappa var också tvungen att vara med ;)
Jag sminkade Isabell super snyggt med massor av turkos så Sandra som fotografen heter tog några bilder nrä ajg lossades att jag sminkade henne, det va r lite kul för ajg var tvungen att näsatn sitta i knä på henne och göra samma rörelse jätte länge :P
Sedan fick jag den stora äran att fottas med pappa :D han "sålde" saker till mig och jag var kund, det mian vänner var väldigt roligt och jag hoppas jag lyckades se lite normal eller i alla fall suddig ut för jag skrattade en hel del.
Idag ska jag nog köpa solglasögon med mamma när hon kommer tillbaka med emmeline.. Jag hatar solglasögon, jag tycket jag ser konstig och väldigt ful ut..

På lördag flyger jag och mamma till stockholm över dagen så ska på 18, 18 och 40 års maskeradfest. Vad ska man klä ut sig till..?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar