Leta i den här bloggen

torsdag 1 april 2010

Saknar Blekinge!

Nu har jag slänt ut julen och tagit fram påsken. För ni vet väl det att julen varar än till påska så julen har fått varit framme! Nej skämt och sida. Vi hade knappt någon jul är hemma i år ju och ingen julkänsla hade jag heller. Men kär blev jag ! Hihi, nej men åter till saken. Nu är påsken framme och hela huset är ren städat! Nu ska jag inte röra något som har något med att städa att göra på minst en månad. För nu har vi städat och tapetserat och fan allt vi gjort i kanske en månad! Såååå nu blir det lugnt ett tag. Det blev bra när det blev klart iallafall. :)

Idag har jag haft en extrem saknad efter blekinge! Pratade en snabbis med min etremt saknade kusin idag på Msn. Shiiiit vad hon är saknad alltså! Mamma, åker vi till Blekinge något i sommar? Om det inte är planerat att vi ska det så vet jag ju iallafall vad mina sommarjobbs pengar kommer att gå till. För jag MÅSTE dit. Var ju inte där något i sommras heller ju!


Här är bilder då vi var där 2008, saknar alla så grymt mycket!

Plus att jag har ett jäva ärsle till pojkvän som lurade sönder mig idag. :@

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar