Leta i den här bloggen

söndag 11 april 2010

Söndag :s

Bea min bortskämda biaaatch ! Du är helt otrloig. :)


:o det är bara inte omöjligt men risken att vi beställer är typ 5%.. :p haha skrattar lite för mig själv.. Tror  jag känner dig lite för bra för jag ser verkligen ditt ansikte, dian miner och din röst när du skriver *askul*
 
Bea tycker hannas lov verkar ha varit super mysigt men har för lite bea i det.. ;)
 
idag sov jag till kl 2 :p hehe kunde ha sovigt myycket längre men mamma kom och frågade om jag tänkt sova mycket längre till. Förlåt mig för jag var lite trött :p
Stockholm igår, mamma är super tråkig att flyag med för hon är lite flygrädd och sitter blundande och mediterar medan jag som gillar att flyga sitter och har sjukt tråkigt och är prat sjuk. Stockholm var helt okej men jag gillar Barcelona bättre. det är mcyket mer folk där men man hör iaf inte allt dumt dom säger ;) haha fjortisaRR.
Handlade solglasögon, jätte fin halsband med matchande örhängen, en svart tröja och två hippiband. Vi skulle ju på 18, 18 och 40 års fest och jag var en MYCKET snygg hippi/70 tals brud.. hehe.
Jag drack det äckligaste appelsinjuisen någonsin-super sur och betsk :s Fick dö ont i fötterna så jag blev lite sur ett tag, fotinläggen vi köpte s ö g jag han gå 10 meter sedan hade dom glidigt iväg men innan festen köpte vi en ny sula som funkade.. 18, 18 och 40 års kalaset var kul men vi stack vid 11 för att hinna med natttåget. Sedan fick man vakna, åka hem och sova.
Sedan har jag slagits lite emd Lotus som har blivigt hingstig som tusan! Och Chivas är inte så LITE snäll heller duktiga häst :o det kade kunnat blivigt bea mos ist för bea sås där ett tag men han var riktigt duktig. Arg på pappa blv jag också som typ älskar spänning även om det är på dotterns bekostnad. suck.
I morgon skola B L Ä !
Hkk uppgiften S U G E R också.. asså ***** **** ***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar