Leta i den här bloggen

torsdag 29 april 2010

Riktigt trist att åka buss

Hej alla glada människor. :) vet ni vad jag gör just nu? :D jag sitter på en buss mitt ute i skogen med emmapemma. Har inte kunnat bloggat för jag har haft fullt upp. Haft besök bland annat och sen har jag ju varit hos emma. Så min uppdatering kommer inte vara den bästa nu fram över. Men det får ni stå ut med. :) för jag tänker faktiskt inte prioritera bloggen först. För nu är det så pass mycket annat som händer. Är ju påväg till robin nu vilket ska bli riktigt skönt eftersom jag inte träffat honom på ett tag och för att komma bort från äckliga östersund. Jag gillar det inte alls just nu. -.- aja, tycker att vi kan stanna veckan här. Tiden får fortfarande gå men det får aldrig byta dag. För det går bara så jävla fort och snart så är det ju torsdag. Momma och moffa kommer ju, och det är ett fet jävla plus just nu. Men resten av dagen kan jag gärna skippa. Eller ah, allt som ska hända under dagen...
Men nu ska vi inte tänka på sånt. :) för i helgen ska vi ha så jävla kul alltså! Så äckligt pepp. Det är ju valborg imorgon och det ska bli jätte roligt tror jag.

Vad ska ni göra på valborg? :)

Nej, nu blir det vara social med emma. :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar