Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

Barnfilmer !

Godmorgon :) Vaknade idag och mådde sjuk illa idag med, fick i mig lite frukost med då fick jag sjukt ont i magen istället? Ja, ond cirkel det där. :(

Sitter och kollar på Byggare Bob ! Ja, det är Tisdag och det är absolut ingenting på tv! Eller ikväll är det en massa på tv:en ! :D Senär barnfilmer mycket bättre än "vuxen" filmer -.-

Men iallfall, får se hur det känns imorgon och om det känns bättre då så jag kan ta mig iväg till skolan. På torsdag mååååste jag vara frisk iallafall för då har jag dans! Längtar som ett jävla as till det alltså. Men måste ta och repetera lite för mig själv också. :) Övning ger färdighet, hehe. :)

Ne, det  blev bara ett kort inlägg så nu ska jag kolla om jag hittar någon film på pappas dator som jag vill se.

Puss // Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar