Leta i den här bloggen

måndag 19 april 2010

Modell bilder

Dagen har varit helt okej faktiskt. Mt imorsse var att ta igen det jag missat. Och det var inte var så farligt faktiskt, hihi. Lunchen var helt okej och samma med So:n. Även om vi inte gjorde så mycket. ;D Typ satt och jävlades med datorn, bra jobbat! Ikväll ska jag se 91020. Sen någon efter det som jag aldrog kommer ihåg vad det heter, me like.

Ni kan ju gissa vad jag gjorde efter skolan? ;D Hehe, jag kan vara jävlig men det blir jävligt coolt!














Duktig tjej, hon kan bara hon vill! Det finna många fina kort. (:

Tack för att du stälde upp sis  (:

Puss / Hannah

4 kommentarer:

  1. Coolt...vore roligt om du la upp fler sånna bilder.

    SvaraRadera
  2. tihii, jag visste inte att du klädde av din syster? ;P

    SvaraRadera
  3. Victoria Engvall19 april 2010 kl. 20:53

    Fan va noica bilder (:
    Fin Maja är !

    SvaraRadera
  4. Förut så skrev du ju att du hade/skulle köpa nya solglasögon;) och jag undra hur dom ser ut och var du köpte dom`??
    Vore jätte roligt om du la upp en bild;)

    // Sarah

    SvaraRadera