Leta i den här bloggen

fredag 16 april 2010

Tycker väldigt synd om hannah som har magkattar :s lilla tjejen som brukar vara så glad och skratta åt precis allt jag säger håll tillbaka av den grymma smärtan. inte helt okej!

Själv är man vanligt tråkigt förtyld men inget snack om saken att jag skulle missa måndag-jag älskar måndagar.
Snön är typ borta nu också :o man kan gå på åkrarna utan problem, hade tänkt att leka med Chippen i snön i helgen men bara för att beas huvud vill så är det inte alltid kroppen blir så glad efteråt. Har lekt lite med Chivas i hagen idag det tyckte han var roligt ;) faan vad jag älskar den hästen! var så himla rädd och hade ångest att jag aldrig skulle hitta en häst som svarten igen, en häst att älska så mycket för att inte tala om vilken ångast om jag skulle välja FEL :o Blir så LYCKLIG av att bara gå ut i hagen och se honom som oftast kommer galopperande. Awh!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar