Leta i den här bloggen

söndag 18 april 2010

Söndag.

Kul. Har åkt på en förkylning (y) jag hatarhatar att vara sjuk. Nyser och snorar som värdens jävla snorunge, ont i halsen har jag också. Blä på det jag vill vara frisk och hitta på massa kul!
Jag och Viveka ska börja sätta igång hästarna så hon var här igår när jag faktiskt mådde bättre och gjode lite med Chivas som tyckte det var ur kul att få springa lite men det viste vi redan ;) Han bockade och hade as kul ska bli kul att se hur hög hastighet den killen kan få till.. Sedan till veckan ska jag till Viveka och jobba Esmeralda, Maskot och Arragon det ska bli jätte kul!
I sommar ska vi också åka med dom till öseråsen på ridningsanläggnigen där. Mmm sommar sol och härligt. Nu ska jag jobba vidare på att bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar