Leta i den här bloggen

måndag 12 april 2010

20 sanningar om mig.

1. Jag är läppsyl beroende. 2. Jag älskar stora kläder.
3. Jag är medryttare på världens bästa häst och snällaste ägare.
4. Jag har problem med killar.
5. Jag kan ha väldigt lätt att gråta samtidigt som jag kan vara väldigt stark.
6. Jag älskar mina föräldrar även om jag är dålig på att visa det.
7. Jag har bra vänner.
8. Jag älskar att dansa.
9. Jag älskar att rida.
10. Jag är väldigt duktig på att tänka negativ.
11. Jag skulle göra vad som hellst för att få åka bort från Östersund just nu.
12. Jag har världens bästa syskon även om jag inte alltid visar det.
13. Jag kan vara lat samtidigt som jag kan vara väldigt aktiv.
14. Jag älskar att blogga även om jag kan ha bloggtorka ibland.
15. Jag är sjukt skolless men gör mitt bästa ändå.
16. Jag har aldrig rökt.
17. Jag har aldrig varit full.
18. Jag har aldrig snusat.
19. Ibland vill jag bara flytta ifrån Högarna.
20. Ibland har jag väldigt dåligt självförtroende.

// Hannah

1 kommentar: