Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

Onsdag.

Äh!
Har tråkigt, behöver lite bekräftelse och vill bli en victoria secret modell. En bra samanfatnign av mig just nu..
Vaknade vid åtta för att ringa distriktvetrinär till lotus och dom lär ju komma til veckan..
Sedan när jag äntligan vaknat var så klart Lutte ute på gården, jag orkade itne bry mig:
jag kan inte bygga staket nu pga kälen och strömmen kan jag itne heller fixa själv. lite ström är det allt men det räcker itne för en shettis hingst och mer blir det inte förren det tinat fram ordentligt. Min sommar kommer att bestå av att göra en ordentlig jävla vinterhage, göra om alla sommarhagarna och sätta ny hage på lägdan nedanför huset.
Sedan ringer Fredrik och undrar om ajg har en liten ponny på rymmen jag svär och går för att möta dom. Lilla dumma lutte fick vara i stallet medan jag gosade emd chippen sedan gick jag in och åt lite. Ut, släppte ut dumma ponnyn som kommer få stå inne i natt.

Efter det har jag bara gjort ingenting och kännt behovet att vara vackrast, smalast, kändast och rikast. Hatar verkligen att känna så :s

Blää.

Nu ska jag kolla på lite vackra kläder och saker från victoria secret, gruva mig för den lilla hk upg jag ännu inte gjort och bara sega och känna mig ful, fet, liten och fattig (y)

Stockholm ska i alla fall bli såå kul! det är as kul att ränna på stan med mamma och se riktigt snuskigt dyr ut.
Jag är en hämsk människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar