Leta i den här bloggen

torsdag 15 april 2010

Sjukan ?

Usch, var på skolan idag. Jag var kvar hela dagen TROTTS att min mage inte alls gjorde som jag ville. Eller mådde som jag ville. Men kände att jag var tvungen att åka dit och hämta matte sakerna inför imorgon.

Blir ett snabbt inlägg nu, för jag ska åka med bussen intill stan snart och kolla på dansen då jag inte får vara med eftersom jag fortfarande inte är frisk. Vad är det här, om jag inte blir bättre snart så kommer jag måsta åka till Farbror D och det vill vi inte. Men smärtorna , eller ja om man får kalla det de, ja det får man. Men iallafall, dom går i vågor. Ena sekunden kan jag vara huuur pigg som hellst medans jag kan må huur dåligt som hellst den andra. Som idag på spanskan höll jag ju fan på att dö. Var så jävla trött och sliten, ont i magen och huvudet att jag nästan låg och sov på Bea. Men nu när jag kom hem så mår jag bra igen? Alltså, det är någonting som är mysko med min kropp just nu och vi gillar det inte alls. För det gör en så förvirrad om jag ska gå på skolan eller inte. Eftersom ibland kan jag vara aktiv medans andra vill jag bara gå och sova. Aja, ska väl försöka att fortsätta att gå i skolan nu. Men som sagt, går det inte över snart så blir det till sjukan. :(

JAG VILL DANSA; MEN JAG FÅR INTE ! :'(

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar