Leta i den här bloggen

fredag 16 april 2010

Jag var glad idag,

Jag var glad idag, ja tro det eller ej. Men jag har skrattat ett äkta skratt och lett ett äkta leende. Efter att jag tagit mitt piller och fått sovit lite så låg jag här i Majas  med mamma och skrattade och hade roligt med henne.

Mamma - är dom påväg?
Jag - Ja, dom går in i ljuset nu.

HAHA, det där är något som bara jag och mamma behöver förstå. Något vi kommer att skratta åt. Sen busade jag med Nicke och allt kändes bra för en stund. Till och med pojkarna som åkte 6 mil på moppe för att muntra upp mig. Fram och tillbaka, allt som allt 6 mil. Dom åkte nyss, btw. De fick mig att skratta och fick mig att må bra. Jag hoppas det kommer att hålla i sig ett tag och att jag kommer fortsätta vara glad ett tag till. Eller föralltid.

Nu ska jag sova, i Majas säng för jag vill inte vakna av att Tommy börjar snickra imorgon bitti. Eftersom han håller på med rummet utanför mitt rum.. Saknar min säg som fan men jag klarar av denna en natt.

Inlägget som jag lovade får komma imorgon, för nu vill jag tänka framåt och inte bakåt på det som har varit.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar