Leta i den här bloggen

måndag 5 april 2010

Måndag

Nu vet jag varför jag inte kommer åt mian 30 000 bilder. pappa har TAPPAT minnet i golvet OO' mitt minne- golvet- panik! jag ä l s k a r mina bilder jag behöver dom! Lagning nästa om vi itne får till det säger jag bara.. 
*ledsentjejsomgråter* 
Det går i alla fall sjukt bra med hästarna Chivas är helt otrolig och vi passar verkligen bra ihop. Emma var här igen och hälsade på Lotus sötare barn hade tjatat jätte mycket så dom åkte till storhögen från lit bara för att hon skulle få borsta lite.. ;) 
I morgon blir det fotoshoot på turkos, ska var i stan halv åtta sminkade och snygga sedan ska mamma fixa håret och vi andra fin putsa på oss och butiken, sedan kommer fotografen och tar lite bilder så det ska bli roligt fast jag hade så klart önskat att vara fokuset så klart ;) aja bara jag får vara med.. 

Jag har äntligen städat mitt rum, ska fixa lite blonda slingor, brun utan sol :) 
Åhh måste bara säga igen att jag har världens finaste, underbaraste, snällaste, charmigaste, roligaste, vackraste och mest perfeckta hästar någonsin! 
Btw i natt drömmde jag hur det var när svarten dog, kännslan i hegen när det var en atackbenägen och en väldigt osäker häst :s den osäkra kännslan jag glömt bort.. de var iten så kul men jag vill fortfarande rädda henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar