Leta i den här bloggen

söndag 25 april 2010

Solen lockar

Förlåt för att jag har varit så borta från bloggen nu i en vecka, men jag har faktiskt inte suttit vid någon dator. (: Men jag har faktiskt tagit en massa bilder som jag tänkte lägga upp. :D så iställer för att ni ska få sitta och läsa en massa text tänkte jag att ni ska få se vad jag gjort genom bilder. Men det kommer faktiskt upp senare för det är äckligt fint väder ute och därför tänkte jag ta och gå ut lite. Ta med mig bozz och gå en lång promenad tror jag. Det behöver både han och jag faktiskt. Så ska passa på nu medans det är fint väder. Ska bara slänga upp mitt hår och på med solbrillorna så ska jag ut sen. :D Tror jag ska byta till leggins med.

Och eftersom ni ville se mina solbrillor och veta vart jag köpt dom så täkte jag slänge upp en bild på dom.
Don är köpt på H&M för 59.90 tror jag att det var. Och jag är riktigt nöjd med dom. :D


___________________________________________________________




Svar 1: det kan jag jätte gärna göra. Dom kommer att komma upp i ett senare inlägg idag.
Svar 2: Hon har kläder på sig. (: Hon har bara, bara axlar.
Svar 3: Hon är jätte fin. (:
Svar 4: Nu har jag lagt upp en bild och berättat vart jag köpt dom. Dit och köp!

Vi gillar kommentarer ! :D Självklart svarar jag/vi på dom, och gör era önsekmål.

Puss/ Hannah

1 kommentar: