Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

Godmorgon solen !

Jippie, ännu en dag med rätt så fint väder. Jag tror att jag ska ta och äta lite frukost och sen ut och gå, igen. Mina planer ser inte ut som det kommer att bli någonting av. Men jag får väl leva med det. Så vi får se vad min dag kommer att bestå av. Kanske åker in till stan och solar istället, men vi får se. Kanske gör det i Hammerdal istället när jag kommer hem till mor. Eller så kanske jag åker till stallet med Lindha, eller så kanske det blir föllinge ändå. Ja, som sagt vi får se vad allt säger.

Jag har nyss vaknat. Sovit riktigt bra inatt faktiskt. Inte vaknat en gång fören klockan var 10 så då klev jag upp istället för att försöka somna om. Hade nog kunnat de om jag hade velat men struntade i det. Så nu ska jag äta frukost och sen får vi se om jag går ut och går en sväng. Hade varit skönt att haft med sig en liten hund brevid men inte de. Jagf överlever nog, jag har min musik och mina tankar. :) Tror jag kanske ska försöka att byta ut lite musik innan jag går ut. Ska se om jag hittar något kul på pappas dator så jag inte tar bort allt och sen har jag ingen musik kvar. Det vore kanske inte så lycket. ;) Menmen, vi får se :)

Frukost nästa !

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar