Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

Nykära

Jag tar dagen som den kommer och ser vad som väntar mig, jag kan inte veta längre, allt kommer nog bli bra, tillslut. 

Aja, nu ska jag sluta att filosofera och gå tillbaka till verkligheten, vad det nu är. Nej, nu börjar jag igen, hehe. Men iallafall, gick min lilla morgon promenad som jag sa. Dock lite senare då det var finare väder och varmare ute. Riktigt skönt att  gå och tänka faktiskt. Eller jag venne, jag tänker inte så mycket utan jag bara går. Lämnar tankarna på vägen och lämnar allt bakom mig. Så skönt att slippa tänka på allt hela tiden. Jag vet att jag är lite konstig eftersom många brukar tänka när de är ute och går men jag lämnar tankarna på vägen. Den enda tanken jag fick var när jag såg ett gammalt par som satt vid Semsåbryggan. Jag älskar att se gamla som hat hållt ihop i så många år. Som fortfarande är lika nykära. Det måste vara det sötaste som finns alltså. Jag älskar att se det. :') En vacker dag vill jag vara den som går där hand i hand och är lika nykär i min man. Som har alla underbara minnen tillsammans. Åååh, jag blir så avis när jag ser och tänker på det. Men att hålla ihop med en kille längre än ett år är ju fan omöjligt med tanke på att det finns så många idioter till killar i dagens läge.  

Aja, efter att jag var på promenaden så åkte jag och Lindha till stallet. Blev inget rida med tanke på mina tankar och funderingar och mitt fina humör. Sist jag red och var irriterad så var Cue stirrig och visste inte riktigt vart han skulle ta vägen. Lindha berättade det idag att han är en riktigt humör kännare. Om jag är på dåligt humör ska jag inte rida. För då finns chansen att jag åker av. För i söndags var jag ju på dåligt humör och det var då han var jätte stirrig. Så det är lite läskigt. För det är som att han blir så förtvivlad att jag eller Lindha mår dåligt. 
Nej, men nog med detta. Imorgon åker jag hem till mamma så får se vad som händer så. Blir nog Emma och Elin en sväng skulle jag gissa på. 

Aja, nu ska jag kolla på tv. 
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar