Leta i den här bloggen

söndag 11 april 2010

Saknat mig... ?

Förlåt för att jag inte har hunnit med bloggen. Eller egentligen har jag hunnit med men jag har faktiskt inte haft någon tillgång till den. För antevirusprogrammet på datorn som jag brukar använda är tydligen utgånget? Ja, sjukt för mamma hade tydligen betalat mycket för att vi skulle ha det. Aja, hon ska få kolla på det någon dag. För utan dator föööööööööör länge överlever jag nog inte. ;)

Bea min bortskämda biaaatch  ! Du är helt otrloig. :)

Menmne, tänkte faktiskt berätta för er vad jag gjort på lovet. Men.... Inte riktigt just nu. ;) För idag ska jag träffa min Mooiiz. Ska väl kanske fösöka ta en fika, eller hon iaf jag har inga pengar, suck. Tillbaka till saken. Det har hänt en massa saker som vi måste prata om. Säger bara ett ord - killar. Ja, suck säger jag. Så vi ska försöka att prata ut om det och reda ut lite tankar. Sen var det länge sen vi gjorde något bara hon och jag.

Så just nu sitter jag och velar fram och tillbaka om jag ska duscha eller inte. För jag tänkte kanske ha en liten spa-kväll ikv. Det är ju trotts allt söndag ! :D Så jag tror att Moa överlever om jag inte duschar ni innan. ;) Men jag ska iallfall springa och göra mig i ordning för bussen går om typ en timme... Men hon svarar inte på mitt sms, såå jag får se om det verkligen blir det bussen. Kanske får ta en två helt enkelt. :)

Aja, vi hörs något senare!

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar