Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

Hannah är söt!
Ville bara säga det och nu när det är gjort så kan jag börja prata om en annan söt person- jag !
Skämt å sido, Lotus stack i går upp till Fredrik petterson så jag fick strosa upp dit tidigt på morgonen lite piinit och i morse drog han till larssons.. Han sticker för att hitta folk när iten jag är vaken, halt är han också men det är redan bättre. I natt får dom stå inne så får pappa hjälpa mig med hagen..

Jag älskar mina päron! jag har länge velat beställt från victoria secret och det KANSKE jag får :o jag är den mest bortskämda lilla skiten jag vet! *hoppashoppashoppas* jag var halv deppig och tråkig men nu är jag på topp igen. Asså vi har inte sagt mer än att det inte är tok omöjligt om vi skulle hitta något fint- ha svårt att hitta något fint på victoria secret!?
Bara att jag kanske får det är tilrekligt för att jag ska bli lite gladare.
Är det hämskt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar