Leta i den här bloggen

måndag 12 april 2010

Måndag

Måndag, vanligtvis min bästa dag alltid pigg men idag var jag ovanligt seg- det betyder inte att jag var långsam utan glad pratig men itne lika mycket :p Super härlig dag i alla fall, soligt det gick bra på träslöjden för första gången typ långsamma lektioner men det blev lite sola med pojkarna (y) 
Lotus har lyckats blivigt riktigt halt på ena frambenet och ahr fått riktiga hingstfasoner en häst som itne stödjer på ena benet ska inte det första han gör springa och hoppa på ledarhästen eller bita matte -_-' lotus! tydligen så är han först och främst hingst och sedan skadad.
Chippen fick också träning idag något han verkligen har börjat kräva och idag pressade jag honom ganska hårt men det gick bra. Han såg lite järnspöken och bröstade upp sig som attan, haha du slipper itne undan för det grabben! Det gick super bra i alla fall och han kommer att bli en s u p e r häst!
Jobbat matte med pappa och jag dog nästan av tråkighet.

1 kommentar:

  1. jag kan inte jobba för sakerna är på skolan ! känns bra -.-

    SvaraRadera