Leta i den här bloggen

måndag 12 april 2010

En fråga till er läsare.

Nu har jag en fråga till er läsare. Om det nu finns några med tanke på att ni är dålig att kommentera. :) Men iallfall.

Är det bara jag som blir glad när någon kommer och gör något oväntat?

Jag menar, nu när jag inte mår riktigt hundra bra psykiskt sätt så kommer min pappa och kramar mig när han kommer hem. Han frågar hur jag mår och vill bara vara social och vill få mig på andra tankar. Det får mig faktiskt riktigt tårögd! :') Det kommer liksom som en chock varje gång. För även om vi är en riktigt kramgo familj så har det liksom ändå inte varit på det här sättet. Som idag när pappa kom hem så kom han och kramade mig bakifrån och frågade hur jag mådde. Liksom bara sådana små saker kan få en och bli så sjukt varm. Är det bara jag som har varit/är med om det? Idag efter att vi hade ätit så kände jag mig som två år igen. Jag låg på pappa som jag brukade göra när jagvar liten. Sen kom Nova och la sig på mig. Så alla låg och trängde i en tremannasoffa även om hel soffa stog tom. Men det var riktigt mysigt och jag började att tänka tillbaka då man var liten. :')

// Hannah

2 kommentarer:

  1. haha;) jag gör det:)
    jag tycker det är gulligt.

    SvaraRadera
  2. jag älskar dig hannah <3<3<3<3
    du kan få en kram av mig också om du vill xD
    // Maja

    SvaraRadera