Leta i den här bloggen

tisdag 6 april 2010

Påsk i ägget

Nu tänkte jag försöka uppdatera. :)
Har ju varit nere vid sjön nästan hela påsken. Grillat, svullat en massa mat, kört en massa skoter, kört barn, solat, kollat på fiskare och en massa mer! Det har varit riktigt mysigt att träffa alla som man inte träffar så ofta. Ola, irma och alla dom från Blekinge. Alla nya från skåne och hit och dit. Riktigt mysigt! Jag hoppas att dom kommer att komma någon mer påsk så man får träffa alla igen. :)

Sen har jag ju varit på bröllop om ni inte har missat det. Sjuuuukt fint var det iallfall! Det är inte ofta som jag börjar gråta till folk som sjunger. Men då grät jag! När Linda sjöng till Johan så kom tårarna allt fram. Viktor stog tom och stor grät, så sjukt sött att se ! Viktor 7 år. :') Sötaste. Men dom var riktigt fint iallafall. Och jag hoppas att dom får det riktigt bra tillsammans nu i framtiden. Men det tror jag nog att dom kommer. Alla tal och sånt på festen var riktigt fina med. Men hälsningen från systembolaget var ju lugnt bäst ! "Vi får hälsa och gratulera trotts att vi inte fick leverera // Systembolaget!" Det lät roligt när hon läste det iallafall, även om det inte gör det när man läser det själv. ;)
Men på festen så var jag mest med Henke, Robin och Ante, dansade i klackskor och överlevde, skrattade åt alla fulla vuxna, blev kära i fem killar enligt min lillebror, tog en MASSA kort, blev less på småbarn och en massa mer. Men trevligt var det... :)

Idag så åkte jag in till stan en sväng och gick själv ett tag. Riktigt skönt i det fina vädret. Lämnade Dennis på bussen innan så.. Sen mötte jag upp Bea. Gick och fixade lite åt Mats sen så gick vi ut med Cajsa. Vi gick runt lite på stan, sen gick vi ner i Badhusparken och gick och kolla lite. Efter det så gick vi över till Frösön och slingan där och sen tillbaka igen. Mötte upp Mark på ap-berget sen gick vi och satte oss på stortorget. Men innan vi gick dit så gick vi förbi väärldens fjortisgäng! Dom hade någon konflikt med en tjej som dom puttade ner mitt på stan. Haha, patetiskt enligt mig. :) Det vi lyckades höra var att alla hatade den där tjejen som blev puttad men hon brydde sig inte, hehe väx upp fjortisar. :)

"same shit, different people" ;) = FJORTISAR !

Nej, nu ska jag vara social med min kära far!
Pappasflikka !

// Hannah

1 kommentar: