Leta i den här bloggen

söndag 25 april 2010

Bilder från min vecka - vissa bilder bjuder jag på


Tisdags så sov jag hos Emma på Frösön. Vi tog cykeln och cyklade till Busstrget. Gick och köpte glass på Donken och svullade i oss. Muuuums!


Var på Wången och kollade på islandshäst tävling.


Pizzapary på Högarna, men jag, emma och henke åkte hem till mig och kolla på skräck istället.

Ja, nu har jag lagt upp min vecka i prinsip. Har inte så mycket mer att berätta än att jag mår jätte bra just nu. Allt är verkligen toppen. Momma och Moffa kommer tydligen om två veckor, längtar som satan. Är ledig den 6:e från skolan pgr av personlig skäl. (håller tummarna). Ska bo hos Emma på veckorna nu fram till sommarlovet. Eller lär ju inte bli varje dag, måste hem till mín familj lite med. Men så mycket som möjligt. ´Dock kommer jag inte kunna det de här två veckorna då momma och moffa kommer men annars så.

Ja, nu har jag inte så mycket mer att berätta.

Puss/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar