Leta i den här bloggen

fredag 2 april 2010

Lååååååååång fredag

piggtjej.se

Shiit vilken galet trött tjej alltså! Igår innan jag sov så pratade jag med Dennis, vad samtalet handlade om tänker jag inte ta upp här. Men iallfall, efter att vi lade på så satt jag och funderade lite tills jag somnade runt 00.00. Sen vaknade jag klockan 8 och var jätte kissnödig som jag alltid är på morgonen. ;o Brukar alltid vakna någon gång mellan 6-8. :s knepigt. Men iallfall, sen gick jag och la mig igen och tänkte somna om vilket inte gick något vidare. Så jag klev upp och började göra mig iordning för idag har jag spenderat dagen vid sjön med en maaaaaaaaaaaaaassa skoter! Skjutsat en massa småbarn som velat åkt skoter. Åkt med och ja allt vad jag gjort. Så just nu så luktar jag skoter och grillrök. Bilder från dagen kommer nog upp efter helgen :)

Nu väntar vi på mat gäster när jag egentligen bara vill sova. Kommer somna som ett slocknattroll ikväll alltså. Sen ska jag upp imorgon igen och fixa mig. För klockan 2 åker jag buss till ett bröllop! Det ska bli riktigt kul faktiskt.

Menmen, kanske skriver någonting senare innan jag lägger mig. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar