Leta i den här bloggen

torsdag 1 april 2010

Vad ska alla göra i påsk?

Som sagt skulle ju försöka komma igång med bloggningen igen så jag får äl slänga in något inlägg!

Jag har nyss vaknat och ligger och funderar lite. På både det ena och det andra. Bland annat att jag HATAR när telefonförsäljare ringer och väcker en när man har sovmorgon och sen kan man inte somna om för att du fick springa efter telefonen! Fy, för sånt jag hatar det verkligen. Dom är så sjukt onödiga...

Menmen, hoppade isvak i tisdag. Kommer att lägga upp en film på det senare när jag orkar koppla in extrerna hårdisken. :) Var faktiskt en liten besvikelse då jag inte tyckte det var speciellt kallt alls. Jag började typ knna kylan då jag kom UPP. Men då var det inte ens så kallt så jag bara ville in i en bastu eller liknande. Menmen, jag gjorde det iallafall och ät nökd att jag gjorde det. Eftersom det höll på att bli att jag inte skulle kunna göra det då mamma glömde min väska i hennes bil. Så hon åkte från Strösund till Lit för att lämna den, hon hade inget val då jag var väldigt sur ;) hehe, menmen. Nu var det gjort. :)

Vad ska alla göra i påsk är mig en fråga. Själv så kommer jag att vara nere vid Halasjön mest hela påsk. Ska på bröllop på Lördag, det ska bli riktigt kul och trevligt faktiskt. Inte barnvakt denna gången så nu blir jag där heeeeela kvällen! Ser jag fram emot. Skulle låna en klänning av Bea men den var dock lite förstor och jag hittade inget att ha till så det får nog bli min midjekjol ändå. Men det blir nog bra. :)

Nu är jag så hungrig att min mage gör ont. Nu ska jag och proppa i mig en massa knäckebröd med ost på! Typ det godaste som finns just nu. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar