Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

SOMMAR PLANER !

Jag gillar mina och Nellies planer ! Det blir Tåg eller Flyg ner till Blekinge och sen blir det bil upp hit igen. ;) Nellia kör, vi kommer hamna på helt fel håll. Lär nog hamna i Grekland innan vi är klara, eller hur? ;) Nej, men vi får sno en GPS. Sen ska vi hitta på en jävla massa roligt på vägen. Hur det kommer att gå var en annan femma och hur vi skulle klara av det. ;) Haha, lär nog inte komma ut ur Blekinge innan vi ångrar oss, hehe. Men vore fan riktigt kul och spännande om vi verkligen skulle göra det. ^^


Nej, men usch gillar inte riktigt att vi bara kan träffas en gång om året. Inte alls, hinner ju avlida av saknaden innan vi träffas igen. Fyuschochblä på de!

Nej men insåg just att jag missat Andra Avenyn så nu ska jag leta reda på det och bänka mig vid datorn! Låter toppen enligt mig. Ska bara hitta hörlurarna.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar