Leta i den här bloggen

söndag 11 april 2010

Riktig härlig dag!

Tungan är bränd, min mage är övermätt, jag är trött men fan vilken bra dag jag har haft. Jag vet verkligen inte varför men det har varit det ändå. Så nu känner jag för att skriva av mig lite. Julia sov ju hos mig inatt, mysigt var det. Kollade på film och så. Vet inte om jag redan har nämn det men jag säger det en gång till i så fall. ;) Men vaknade runt halv 11 då Robin ringde och väkte mig. Så tänkte att det var lika bra att kliva upp då ska jag kan somna nu ikväll eftresom skolan börjar imorgon. Längtar verkligen inte. Men jag överlever nog. :D Nu kommer jag lite på villovägar, åter till dagen. Klev upp då och sen satte jag mig här och skrev ett snabbt litet inlägg. Var meningen att jag skulle träffa Moa men så blev det inte. Utan jag träffade Emma istället. Vi gick bara och pratade om allt och ingenting. Köpte Godis och satte oss och kolla på Sex and the City. En riktig tjej dag faktiskt. Helt osminkad och dan åkte jag dit, hehe, riktigt skönt faktiskt om jag ska vara ärlig :) Sen gick vi ner på stan och köpte middag till mig och Micke som jag lade när jag kom hem. Nudlar och köttfärssås. Gottgott!

Iallafall, innan jag tog bussen hem så gick jag och Emma ner på stortorget/messmörstorget/gulatorget ja, vad ni nu vill kalla det. Och det blir bara mer och mer fjortisar där! Alltså, förut så hände ju alla på busstorget men nu har dom förflyttat sig. Det gillar inte jag riktigt och tycker inte att det är helt okej. För dom blir bara yngre och yngre och värre och värre. Kommer ni ihåg då jag berätta om det där gänget som puttade en tjej på stan och de? Det är ju sjukt omogna och alla dom "gängen" har förflyttat sig. Där alla vi "normala" människor vill sitta. Men det kan vi inte för man känner sig så udda och utstirrad. Nej, fy. Jag tycker att alla ni förflyttar er tillbaka till Busstorget ! (H) Eller om ni håller er där så får vi " normala " människor vara i Badhusparken. :D Tummenupp!

Vad jag hoppar in med en massa andra saker när jag ska berätta en sak. Men det får ni stå ut med. (: Iallfall, sitter nu hemma och Nova kom för ett tag sen. Så tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort på lovet. Jag har ju varit på bröllop som jag har sagt. Sen på söndagen så åkte vi ner till sjön och mådde allmänt gott. Åt en massa god mat osv! Sen klockan halv 6 åkte vi till pappa, följde med Lindha till stallet och så. :) Sen på Måndagen så var jag med Lindha hela dagen också. (: Tisdagen så var jag ju på stan med Bea och Mark. Sen Onsdagen så... Var jag bara hemma tror jag. :p Kommer inte ihåg riktigt vad jag gjorde :) Eller jo, följde nog med Lindha till stallet då med, hehe. Sen på Torsdagen så var det stan med Julia. Pratade om en massa och träffade lite folk. Var en sväng med Micke, träffade Tom som jag inte träffat på ett tag, sen träffade Julia Olov. (: Sen åkte jag hem till mor tog det lugnt. :) Sen på Fredagen hade jag huvudvärk men hjälpt till att köra ved ändå. Duktig som jag är. Dock så kastade Nicke ett vedträ på ventilen till däcket så vi inte kunde köra något mer. Söt som han är får han jätte dåligt samvete stackarn. :( Men det ordnade upp sig. Sen var jag med Elin och Robin. Vi gjorde inte allt för mycket faktiskt. :) På Lördagen så åkte vi ner på sjön igen och mådde gott. Fick lite färg i ansiktet :D hihi, lite brunare är jag nu iallafall. Gillas skarpt! ;D Sen tog vi bussen från lit till pappa sen vet ni vad jag gjorde :) Sen idag vet ni också vad jag har gjort. :)

Nu ligger nova och sover bredvid mig så jag ska väl lägge henne i sängen snart och ta hand om mig själv ! Ansiktsmask och hela kittet ikväll!

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar