Leta i den här bloggen

onsdag 14 april 2010

Det femte elementet

Hemma idag med, usch börjar bli lejj på detta nu. Det går bara upp och ner hela jävla tiden. Ibland känns det som om jag skulle kunna gå på skolan medans andra stunden så skulle jag kunna avlida av min jävla mage. Som sagt, pappa tror att det är någon slags matförgiftning. Får se hur magen känns nu ikväll och hur den känns nu efter jag ätit om jag kan ta mig iväg på skolan imorgon eller inte.



Såg på Femte elementet idag. Var faktiskt en helt okej film om jag ska vara ärlig. Var lite skeptisk till en början men när man väl börjar komma in i den så var den bra. Rödtåtten och killen som räddar världen, typ :') Haha, alla monster, nej men det är en sån film som jag inte brukar gilla, but, det här var ett undantag. :)

Ja, som vissa av er kanske redan vet så gjorde jag och Dennis slut igår. Därför har uppdateringen varit piss idag även om jag har varit hemma. Men jag har som sagt inte haft någon lust alls.. Men den lär väl komma tillbaka. Sugen att vara med folk hoppas jag också kommer tillbaka någon gång. Får se vad som händer i helgen. Hoppas på någon slags uppmuntring av något slag.

Aja, får inte dansa imorgon heller så det känns ju toppen. Jävla skit, saknar dansen ! Men, ska försöka att ta mig dit och kolla iallfall. Nej, nu känns allt sunket. Magen är skit, mitt humör är skit, äsch. Nu ska jag sluta köaga och försöka vara lite positiv.

PUSS // Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar