Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

Stan med Julija idag!

Godmorgon, tänkte ta mig en feeeeet sovmorgon. Men så vaknade jag och kollade på mobilen och min saknade Julia hade smsat och frågat om jag ville gå på stan med henne. :D Självklart så vill jag ju det, hallå är det något att tala om!? Nej, trodde väl inte de ;) Så nu är jag ny duschad och ska börja göra mig i ordning. :) För halv 12 drar jag till stan. Jippie, dock har jag min feta väska med mig... :( Men kaaanske får lämna den på Turkos om jag har tur. Dit borde alla gå och köpa smink förresten. Eller inte bara smink utan allt som har med hudvård att göra. Du får behandlingar och en massa mer. I lööööve butiken! Luktar suuuper gott. :D

Men iallafall, ska ta och blååsa håret nu hade jag tänkt. :) Kanske hörs någonting sen när jag kommit hem från stan igen. Då sitter jag hemma i skogen, höhö.

Slänger in bilder på min senaste invenstering till garderoben (Y)



Sådana fast bruna, från hm 59.90 :- tror jag dom kosta :)

Ger upp mitt letande på en bild på min tröja, var iaf på rea och kostade 99 :-. Får lägga upp en bild på dom sen. :)
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar