Leta i den här bloggen

lördag 17 april 2010

Slapp dag för min del

VET NI ?! VET NI !? VET NI !? Min momma och moffa har vunnit över 30000 kronor i miljonlotteriet ! :D Det är helt stört. :D Åh, grattis på dom! Nu vet jag iallafall att dom kommer komma i sommar! Längtar som en gud alltså.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag har bara legat och kollat på film och myst med mig själv. Har varit riktigt skönt. Får kanske besök sen men , men det får vi se. Är inte säkert, men det vore roligt. :) Har kollar på - Systrar i Jeans, andra sommaren och wallander , prästen. Nu sitter jag och kollar på Morden i midsommer. :)

Ikväll lovar jag att jag ska slänga in inlägget som jag har lovat er, men nu vill jag koncentrera mig på tv:en igen. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar