Leta i den här bloggen

torsdag 23 september 2010

Varför kommer dessa tankar?

Hemma nu efter en extremt lång och jäbbig dag. Eller det har gått ganska snabbt. Dock så gick matten inge bra. Har fan aldrig hört talas om fan skapet. Så jag och Chrille var helt borta, kuul. Men i slutet av lektionen gick det bra och fort. Så fick sluta en timme tidigare också. Najs. Det var ganska skönt. Träffade Marcus en sväng och köpte jackan av Moa så det kommer komma en lite bättre bild på den nu när jag har den. :)

På bussen hem så virrade det många tankar. Hit och dit och jag gillar inte denna dag för det. Tror jag och Nellan ska ut och ta en lång promenad tror jag. Jag måste iallafall ut och röra mig för att tänka på annat. Sen kommer jag att lägga upp lite bilder. Och sätta mig och kolla på The last song. Har inte sett den än men det är tydligen en riktig snyftare och det kan behövas en dag som denna!


Gårdagens outfit. Dagens kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar