Leta i den här bloggen

onsdag 8 september 2010

NattiNatti

Suttit ute på altanen mest hela kvällen med mamma och tommy, mycket mysigt kan jag ju då säga! Har ont i min röv men tänker ändå pallra mig på skolan imorgon. Ska ställa klockan på kvart över fem. Fattar ni hur tidigt det är egentligen? ;o uschaa! Sen vill jag inte lämna lilla nathalie heller. Åker med mamma och tommy ner. För dom åker bil ner den tiden som jag börjar gå så åker med dom och väntar med dom i slackthuset tills min taxi kommer. Om den nu kommer med tanke på att det verkade ju vara lite tjorv för jag hade inte rätt nummer. Men han sa att han hade tagit emot den. Så jag räknar med de ;)

Sen så tänker jag åka med Krull hem imorgon för jag har bestämt att han klarar uppkörningen. :) Men  det gör han, inga tvivel om de! :D För han ska hem hit och kolla hur jag bor :D hehe.

Juste, tänkte berätta det om det är någon som är jakt intresserad som läser bloggen så sköt vi älg för våran lilla vovve idag. Dock skäller han inte, men han springer efter dom. Han är lite knäpp för han skäller fan på en uggla nu ikväll men inte älgarna. Hmm ?

Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon. :)

Kiss and Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar