Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Tisdag kväll

Blev lite ändrade planer för kvällen. Mamma, Tommy och Anders skulle ner på middag nere hos kamparna. Alltså, dom som kampar här nere på gammelskola nu under första älgjakts veckan. Men sen så ringde mamma och sa att dom ville att jag och Nicke med skulle komma ner. Så blev bjuden på en extra middag och tårta och grejer. Sen så tog jag lite bilder med. Dock med mobilen så är inte så bra bilder. Men lite var det iallafall, eftersom jag glömde den riktigt kameran. Menmen, här kommer bilder från kvällen. :)





Någon bild blev det iallafall. Nu ska jag gå och duscha och sen sova. Larmet står på 05.30. Inte helt okej enligt mig! Så borde sova nu så jag tar mig upp.

Laddar också mamma ipod med min musik och så att det finns batteri. Så jag inte behöver sitta på skolan utan musik, me like! Skicka sms och var social imorgon bitti kan jag ju säg. Hehe.

Kiss and Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar