Leta i den här bloggen

torsdag 9 september 2010

På skolan

Sitter på skolan och har Engelska. Klev upp klockan 05.15 imorsse, inte okej! Menmen, ville inte lämna lilla Natalie så jag är så snäll att kliver upp och offrar min svanskota för henne :') Har faktiskt kunna sovit inatt. Glad cheeey. Men jag sitter som en liten jag vet inte vad. Men det får dom stå ut med, hehe.

Efter lunch har vi Matte sen slutar vi. Då förväntar jag mig att Krull har klarat körkortet så jag ska åka med honom hem. Han ska få kika in hur jag bor och så. Kanske till och med är så snäll att han kanske får äta middag hos oss, haha. :) Men nu håller jag alla min tummar för honom att han klarar det.

Ska nog träffar Marcus en snabbis också innan jag åker hem. :)

Hörs senare när jag kommer hem.

Kiss anf Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar