Leta i den här bloggen

måndag 27 september 2010

En dag med frost

Har inte bloggat något idag för att jag klev mest bara upp och fixade mig och åkte bussen med Nellie in till stan. :) Jag hann faktiskt fotta lite innan jag åkte för det var fullt med frost på gården.
















Bjuder på bilderna. Tror jag ska redigera dom lite när jag kommer hem sen efter dansen. För idag får jag äntligen dansa igen! :D Läängtar som en tok. Ska dock be Vicky och Sara lära mig det som jag har missat så jag inte står där och ser sjukt dum ut, haha. ;) Men aah, det blir nog bra. :)

Skolan idag var helt okej. Satt och planerade reklamfilmen som vi ska göra. Våran kommer att äga sönder alla andras. ;) Sen nu när jag kom hem så möts jag av världens sötaste lilla sak. Lilla Nala! :D



Nu ska jag sätta mig och gosa med dena lilla söta sak. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar