Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Ledsen samtidigt Glad

Hemma nu efter denna dagen. Hade webbdesign imorse och gjorde detta arbetet :
Bild nummer 1 gör så att det ser ut som bild nummer två.

















Jaa, alltså så sitter vi och skriver en massa taggar som visas i bild nummer 1. Dom taggarna leder att det blir en slags hemsida som visas på bild nummer två. Lite coolt faktiskt att det blir sådär. (: Jag har lärt mig en massa! Hann aldrig med testet som vi skulle ha idag men vi ska ha det imorgon istället på Mediaproduktionen.

Efter lunchen så hade vi idrott men eftersom jag typ lyckats fått en inflamation i svanskotan så kunde jag inte vara med utan gick till skolsköterskan och kolla och hon sa att jag skulle knarka ipren och om det inte blev bättre skulle jag ta en akuttid på sjukan. Sagt det förr och säger det igen, min kropp gillar inte mig. Men jag ska fan se till att den gör det, haha. Dock känns det inte så just nu då jag måste ligga på sidan för jag har så ont i röven, lyckat... Den ät tom svullen, inte okej!

Men jag är iallafall glad för att Chrille förmodligen kommer att börja i min klass. Me like a lot! 'Min kudde :') Hihi, förmodligen bara han som fattar det där ;) Men Jesper skulle typ bara prata med alla lärare och fixa alla papper så kunde han typ byta. För han ska byta med någon tjej i våran klass, vet inte vem det är som vill byta men någon är det iallafall. Lite synd att dom vill byta, men jag tycker det är lite bra samtidigt :D

Kiss and Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar