Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Tisdag

Godmorgon, sitter nu hos Bea. Min natt har väl varit helt okej tror jag, haha! Har dock så ont i min svanskota så att jag inte ens kan gå normalt. Jag kan inte sitta normalt och har inte kunna vänt på mig inatt utan att typ dö. Det är inte riktigt okej. Måste säga till mamma att hon ska messa till mig och skriva att jag har ett intyg att ta det lugnt på idrotten. Jag menar, jag kan inte ens gå?! Så idag måste jag pallra mig till skolsköterskan och kolla upp min jävla röv.

Säger också förlåt för en tråkig blogg med noll bilder typ, men ska försöka föra över lite bilder till min dator som jag kan leva på medans jag inte tar några kort.

Nu ska vi pallra oss in och äta lite frukost. Skönt att ha mycket tid till godo! Det är hela 40 min innan bussen går. :)

Kiss And Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar