Leta i den här bloggen

måndag 13 september 2010

Massor att ta igen

Nu sitter alla och gör roliga saker på skolna men jag kan banne mig inte göra någonting för jag vet inte vad vi ska göra! Det är samma sak som förra onsdagen. Faan. Nu har jag missat tre uppgifter. Svenska, Webbdesign och Mediaproduktion. Skitkul. Ska banne mig ta och pallra mig på skolan imorgon. För tänker inte sitta och plugga ärslet av mig när jag kommer tillbaka. Denna skit förstör fan allt. Men aah. Imorgon sla jag på skolan punkt slut. Kommer inte få sluta tidigt på onsdag för jag har en massa att ta igen. Ååh, skit vecka. Ser iallafall fram emot att Göran kommer på torsdag.

Nu ska jag stänga av min underbara musik och sätta på Notting Hill och gråta lite hade jag tänkt. Väcka lite minnen till liv. Tänka tillbaka och vara deprimerad för en stund. Nej, men filmen väcker en massa minnen just för att den påminner om en viss person. Men jag älskar filmen så det får inte hindra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar