Leta i den här bloggen

torsdag 9 september 2010

Kom och ta hand om mig

Myst ner mig i sängen och har precis ätit lite jordgububbar med grädde. Mums! Det är typ det bästa som finns. Nej inte precis, men nästan. Det som jag äter om jag är lite sugen på något eller om jag är ledsen eller så. Då mår jag alltid lite bättre. Det är som min medicin mot depp. Men nu är jag inte depp. Eller jooh, för jag inte mår bra men för att jag tänker ändå försöka pallra mig upp och se om jag klarar av skolan imorgon. Har ont i svanskotan, inte okej. Kan jag bara inte bli frisk så jag slipper den här skiten snart? Nej, det är klart att det inte kan.

Aja, GRATTIS till krull som klarade av körkortet idag. Jag var den första som åkte med han, yeeah ;) Han skjutsade hem mig. Skulle bjuda han på middag men då skulle han åka iväg och dömma så då får vi ta det en annan dag. Men tack så mycket för skjutsen. :)

Imorgon så är det ärtsoppefest imorgon nere på byn med alla jägare. Får se hur länge jag orkar med det. OM jag orkar med det. Sen kommer Robin hem med. Trevligt, då kommer han hem och tar hand om lilla mig (a) hihi.

Sen är jag helt såld, ge mig Sebastian Krantz!

Nu ska jag kolla klart på idol, sen blir det fasen att sova.

Kiss and Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar