Leta i den här bloggen

måndag 6 september 2010

Måndag

Förra inlägget var det nämligen Mirian som hade skrivit. Så jag har inte bloggat idag. Men jag tog halv 8 bussen med Bea imorsse eftersom jag hade sovmorgon. Så var med henne tills hon började halv 12 sen gick jag upp på skolan och satte mig där och stötte på Miriam. Sen kom snälla Chrille, Mark och Henke och gjorde mig sällskap tills vi började. Började på en ny uppgift som jag inte vet när det ska vara klar. Någon gång iallafall. Vi ska iallafall få mer tid till det så är nog ingen bråska. Men fixar nog lite med det hemma imorgon skulle jag gissa på. Hade iallafall Mediaproduktion¨och sen sluta. Då blev det tacobaren med Chrille och Mark och åt middag, mums! Sen spenderade jag lite tid med Mia tills Vicky och dom kom som jag dansar med. Gick och köpte lite godis och gick sedan ner och satte oss på Dawes. Pratade en massa skit typ. :D

Sen börja dansen och nu sitter jag hos min Bea och lyssnar på musik och äter godis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar