Leta i den här bloggen

torsdag 30 september 2010

Chill dag

Härlig dag! Umo imorsse, tog typ 2 min så var det klart. Så ska åka och ta ut dom nu efter att jag går från skolan. På engelskan så kollade vi på Pay it Forward. Jag grät som sist. Sen var det lunch ner på stan och fulade oss. Eller aah, killarna fulade sig. Jag och Emma försökte få med dom till skolan UTAN att dom skulle göra någon jäkla pyramid och skulle ha min mössa? Jaja. Det var kul att se iallafall. Nu har vi precis haft matte och det har gått som på tågrels. Yeaah. Ska även ta gem nu så jag kan plugga till provet nästa vecka. Inte okej. Menmen, det går nog bra! :D

Nu är Chrille snart klar. Snäll som jag är sitter jag och väntar på han. Sen slutar inte Elias fören om en halv timme så jag har ändå inget att göra fram tills dess. Så jag tog mig tid för bloggen. Snällt va? :D

När jag kommer hem så kommer jag att ladda min Kamera så att ni kan få se en bild på jackan. Kolla in ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar