Leta i den här bloggen

söndag 12 september 2010

Framtids planer

Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig och kolla på Mamma Mia. Kääns rätt skönt. Men först ska jag ta och borsta tänderna och så. :) Ställa in jucen i kylskåpet så den är kall och god imorgon när jag kliver upp. Ska ta och sova ut imorgon eftersom jag inte kunna gjort det på hela helgen. Så kan göra det eftersom det inte blir någon skola för mig. Men jag villvillvill, till skolan på tisdag. Får de vad min mor säger om den saken. Får också se hur det går att tvätta såren imorgon. Måster ju ha hjälp att sätta på förbandet efter..

Menmen, det blir nog bra :)

Tänkte också berätta planerna nu framöver.
På Torsdag så kommer Göran till oss och ska jaga. ´Det ska bli riktigt trevligt kan jag tycka. Sen när han åker hem så kommer Nellie på måndag. Sen kommer även min extremt jävla saknade bror hem nästa fredag. Längtar som en jävla tok alltså! Dock längtar jag inte när han ska lämna mig igen. Då kommer jag förmodligen fälla en tår eller två. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar