Leta i den här bloggen

måndag 13 september 2010

Christoffer Andersson.


En kille att lita på.
En kille som alltid får mig att le.
En kille som vet vad man ska säga för att göra en tjej glad.
Jag är glad att jag har dig, Christoffer.
Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig.
Vi har alltid kul tillsammans.
Vi skrattar.
Vi ler.
Du finns alltid där.
Det spelar ingen roll.
Det är inte alla som känner dig.
Och det tycker jag är synd.
För de misster en helt underbar vänskap.
Alla tokiga stunder vi har varit med om tillsammans.
Konfalägret.
Midsommar.
Beas födelsedagskalas.
Och mycket mer.
Jag hoppas inte att våran vänskap tänker sluta här.
Utan att den forsätter och leder till någonting ännu bättre.
Jag tänker inte släppa dig.
Skulle det bli så att vi någonsin skulle börja bråka så tänker jag lösa det.
Vi har inte alltid haft våra bästa stunder.
Men det har alltid blivit bra.

1 kommentar: