Leta i den här bloggen

söndag 26 september 2010

...

Som sagt så spenderades kvällen i Krokom igår. Jag och Nellie hittade tom dit! Omg, heh. Nej, men det var trevligt som tusan. Vi gjorde väl inte så mycket mer än att vi satt och kollade på film och surrade. Blev dock inga bilder eftersom jag glömde min kamera hemma. Men det får ni leva med. När jag kom hem så låg jag i sängen och tänkte väldigt mycket. Och det har jag även gjort i mina drömmar. Vill bara att det ska bli sant så jag slipper allt.. Menmen. Life is a bitch.

Vad som händer idag är ännu oklart. Tror bara det blir sitta hemma och ta det lugnt. Känner inte att jag har så stor lust att göra någonting annat.. Kanske blir ut och gå en sväng. Men det får vi se.




Det är inte speciellt varmt om nätterna längre.
Bilderna tagen från Nellies blogg .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar