Leta i den här bloggen

söndag 19 september 2010

Grattis Emma!

Jag älskar min pojkar som följer min blogg! (L)

Haha, det känns dock som det har varit en ganska tråkig blogg nu ett tag. Men jag har inte haft tid med den. Bara en massa text och inga bilder. Orkar faktiskt inte slänga upp bilderna från idag heller. Men kommer nog att göra det imorgon bitti för att jag har sovmorgon och kommer att åka med Göran. Men innan jag drar på skolan så ska vi åka och hämta Nellie på flyget för nu kommer hon! :D Yeaah. Detta kommer nog bli bra. Ska försöka dra med henne ut på något roligt i helgen. Vad det blir får vi väl la se. Menmen. Sen ska jag försöka att hinna med att köpa Jackan av Moois. För den behövs just nu kan jag säga. ;o Det är ju fan svinkkallt ute! Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon eftersom det mesta ligger i tvätten. Menmen. Jag hittar nog någonitng som passar bra.

Nu till dagen. Emma fyller ju 18 idag så åkte in till stan med henne och firade henne hela dagen. Åkte 11 och kom hem halv 8. Men det har varit riktigt mysigt. Har ju träffat Rosis och alla andra och så. Fått fotografjobb och lite sånt, heh. Emma fick också rösta för första gången idag, naaajs. Nästa gång är det min tur. Jag har till och med suttit och kollat lite på valvakan nu ikväll. Duktigcheey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar