Leta i den här bloggen

onsdag 29 september 2010

Vad man gör för sin bästavän

Hejsan alla glada.
Förlåt för en extremt tråkig och ful blogg just nu men det får ni leva med. Imorsse blev det inte heller något morgon inlägg för kag var nämligen med Marcus till sjukhuset för han skulle kolla upp knät. Han ville ha sällskap och jag hade inget att göra , så vad gör man inte för sin bästavän? :) Det var bara mysigt att få träffa han ett litet tag. Sen när han gått in så drog jag uåå på skolan och satt med mina kära klasskompisar ett tag innan vi började. Har haft Mediaproduktion idag. Satt bara och redigerade lite bilder och lärde oss lite grunder och ska fortsätta att göra det nu några lektioner tror jag. Det gillar vi skarp för det är ju det som jag vill hålla på med! :D Sen blev det iallafall Lunch med de flesta från klassen och sen var jag tvungen att gå tillbaka till skolan på stöd eftersom jag missat det Diagnosiska i svenskan när jag låg hemma och inte kunde röra mig. :) Men nu är det iallafall klart så det behöver jag inte tänka på mer. :D

Efter skolan så drog jag, Chrille och Miriam ner på stan och köpte mig ett par Uggs och ett par mjukisar som jag sitter i jusr nu. Suuuper skööna. Sitter även i tröjan som vi fick från skolan. Gillar sånna myströjor som man har hemma bara. Martin har ju min andra som jag alltid hade förut. Får åka och ta tillbaka den någon dag. Men iallafall, åter till saken. När jag och Chrille satt utanför Kärnan så ser jag att pappa och Leffe går förbi. Ropar pappa men han ghör mig inte så jag springer och så går dom precis så att jag får plats att hoppa mellan dom. Så jag tar och hoppar medans jag tar tag runt redas nackar. Så jag har ena armen runt pappa och andra runt leffes och hoppas typ halv framför dom och säger "hej :D" och leffe utbryter "FAN VAD DU SKRÄMMS UNGE! Det var nära att du fick en smäll där!" HAHA. Förlåt. Det var inte meningen att skrämmas sååå mycket. Men det var kul att säga hej till dom iallafall :D

När jag såg det där smset inatt. Det väckte många minnen och känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar