Leta i den här bloggen

tisdag 28 september 2010

Killar i badbyxor

Hejsan alla glada och mindre glada. Tyvärr så har jag inte hunnit morgon blogga nu på någon dag av lite olika anledningar. Imorsse var det för att jag skulle lämna Nova på dagis. Klev upp så vi var i god tid och vi hann med bussen. När vi kom till ås var det en kvart till bussen skulle gå (07.50). Tänkte att det inte vara några problem. Och det hade det inte varit om bussen hade gått 50 från trängtorpet! Åååh, tänkte ju inte på det. Utan den skulle gå 50 från Ås hov. Inte okej! Så jag såg när bussen åkte iväg. Så fick sitta i busskuren och vänta i typ 30 min. På den tiden hann benen börja sticka som satan, händerna blev iskalla, fötterna bortdomnade, osv. Ingenting jag kan rekomendera kan jag säg. Usch fy och blä. Ska ta och köpa mig ett par Uggs imorgon när efter skolan eftersom jag får pengar då. Me like.

Men iallafall, sen på skolan så hade vi Webbdesign. Gick riktigt bra idag faktiskt. Sen idrott och kolla på alla Boys i badbyxor ;) hehe, näääeeråå. Var ute och gick och sen kolla på dom. HA! Nej, nu ska jag sluta fjanta. Mina underbara vänner kom och kramade mig så jag blev alldels blöt :') Jag älskar er med.

Om ni undrar varför jag inte var med så är det för att svanskotan fortfarande inte läkt ordentligt.

Nu ska jag plugga lite. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar