Leta i den här bloggen

fredag 17 september 2010

Emo Hannah

Idag mår jag inte riktigt toppen, inte fått tillräckligt mycket sömn, allt har bara gått dåligt, jag har ont i ena min hand för att den är så kall, jag hatar mitt sår, jag är trött och less, jag har tyå ångest över att jag inte gjort något med någon vän på typ två veckor! Jag håller på att få ett frispel. Sen är jag så jävla fest sugen, men inte då. Det är fan någonting varje jävla helg.. Visst det är roliga saker som jag längtar till. Framförallt nästa helg då Micke kommer hem. Saknar också att vara med mina kompisar. Jag har fortfarande inte hittat på någonting med min käre vän Natalie. Och hon åker hem till åre nästa helg och helgen efter det. Sen har jag inte heller gjort någonting med Linda som vi sa innan hon bytte klass. Sen finns det en speciell person som jag inte tänker nämna som jag vill träffa. Fråga inte, nu får ändå inget svar. :) Hehe, jag vet inte varför jag ska hålla det hemligt men jag vill bara göra det.  Vill iallafall träffa --- får mig att skratta och jag har kul tillsammans med --- . Sen får vi inte glömma att emma fyller 18 på söndag!

Alltså, ååååååååh! När ska jag ha tid med allt detta? Jag menar. Nellie kommer på måndag och stannar i en hel evighet (vilket gillas), Göran är här nu, sen på fredag kommer Micke hem nästa helg och ska vara hemma den helgen. Emma ska ha tårtkalas och jag kommer inte kunna åka till henne på söndag, men får iallafall träffa henne imorgon. Det ska jag göra! När ska jag ha tid att faktiskt komma ut en kväll och göra någonting med mina kompisar? Aja. Nu ska jag sluta vara Emo för jag vet att allt löser sig. Men just nu vill jag vara Emo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar