Leta i den här bloggen

tisdag 14 september 2010

Vad ska man hitta på?


Nej men godmorgon, vet ni vad jag gör? Jo ligger i sängen och lyssnar på musik för ovanlighetens skull. Åååh, less på det här. Måste kliva upp tidigt bara för tvätta det där jävla såret och sen gå och lägga sig igen. Nej nu är jag så jävla less. Jag vill tom ut och springa och träna! Vill kunna ta ett bad och fräscha upp mig. Känner mig som ett jag vet inte vad. Vill göra ansiktsmask, hårinpackning, fixa kroppen. Jaa, ni vet. En typisk södags sysselsättning! Har inte gjort det på en evighet. Men jag ska iallafall ta tag i och raka benen, fixa ansiktet och lite sånt som jag kan gör iallafall.

Sen måste jag ta tag i mitt äckliga och stökiga rum. Det ligger lite saker typ överallt. Och jag har ångest över det. Jag trivs verkligen inte i stökigt rum. Men nu har jag inte ens kunna tagit mig ur sängen så då har det blivit så att allt har bara fått fallit där jag står eftersom jag inte vill ta och gå extra. Kan slänga upp före och efter bilder sen.

Sen kanske Krull kommer och gör mig sällskap ett tag senare. Vet inte riktigt vad det finns att göra här? Men aah, det blir nog bra. Sen har jag verkligen ångest över skolan.. Natalie sitter nu och säger att dom håller på med en ny sak igen som är jätte svårt. Kuul, jag har typ 5 dagar att ta igen som jag kan ta igen imorgon.. Eller aah, jag får väl mer tid på mig men jag har imorgon på mig att gå igen uppgifterna och lära mig allt nytt som dom har lärt mig. Åååångest. Det är typ den som gör att jag fortfarande ligger kvar i sängen och inte har klivit upp och börja gjort något.

Aja, vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar