Leta i den här bloggen

torsdag 30 september 2010

Två tjejer med en varsin dator

Jag fasnar här igen med Nellie. Haha, inte okej! Jag måste ta tag i mitt rum snart. Men det är mest bara en massa kläder som ska bort. Och dom ska jag packa ner i en väska eftersom jag ska till pappsen i helgen. Lät som vi ska till Farmor och Farfar på lördag. Det säger jag inte nej till för jag saknar dom. Har inte varit där på ett tag. Ska förmodligen till Backböle och ta in höet om det är fint väder. Mysipys att åka dit ut och bara slappna av ett litet tag.

Skulle egentligen festat med Marcus imorgon men det blir det inget av eftersom han dissar mig och ska typ till Häggenås och festa. Och det säger jag nej till eftersom jag ska vara hos pappa. Aja, jag vet inte riktigt vad jag och Nellie ska hitta på istället men det får vi väl se. :)

Lite bilder från Lunchen;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar